Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Singel igen

Vi hade snacket i fredags, nu är det torsdag. Det gick bättre än jag hade kunnat hoppats, han sa alla rätta saker och betedde sig moget och bra. Han sa att han ville att vi skulle bo ihop tills bebisen är född så att han kan hjälpa mig med allt. Jag sa att jag skulle fundera på det.

Jag kände mig extremt lättad efteråt, det kändes som att det hade gått lite för bra, och det visade sig att jag hade rätt. Han har inte fattat detta. Jag pratade med honom igår och han erkände att han inte ännu insett faktum och att han inte ville ta till sig att vi faktiskt ska separera.

Det hela är så oändligt sorgligt och hemskt och jag kan inte fatta att det händer. Det är inte så här det ska vara när man är gravid...

En dag i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar